[Czuwaj] Re[2]:Rok Małkowskich

Jakub Król kiubik w wp.pl
Pią, 8 Lut 2008, 17:29:56 CET

> Jurku, przeze mnie po prostu przemawia jak zwykle gorycz. Znam wiele imprez
> na których od programu imprezy i tego co będą robiły dzieciaki ważniejszy
> jest patronat prezydenta, albo patron imprezy - głównie w stylu 76473 Pułk
> Dywizji Zmotoryzowanych Spadochroniarzy. I symbolicznie jest super. Kolejna
> duchowa strawa została zjedzona, kolejny symboliczny znicz gdzieś tam
> zapłonął.

> Nieważne, że dzieciaki się będą nudziły, że będziemy mieli kolejny nudny
> kominek, czy tego typu "atrakcję". Patron jest!

> Ale może ja nie rozumiem głębi idei patronatu :)

> [...]

g00, widzę, że nie widzisz, ale jak spojrzysz to ujrzysz, co w newsie na stronie głównej, który sam przytoczyłeś mówi Przewodniczący.
A skoro Senat podjął uchwałę, to zapewne wesprze działania.

kiubik

--
pozdrawiam serdecznie
phm. Jakub Król

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 080122-1, 2008-01-22
Przetestowano na: 2008-02-08 17:30:05