[Czuwaj] Re: statut

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 8 Lut 2008, 17:13:20 CET

Dnia 08-02-2008 o 12:01:55 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

Ryszard Rutkowski napisał:

> Ale zdradzisz gdzie jest ten zespół?

A to trzeba by zapytac korpusów.
Z tego co wiem to np. mają już od dawna ustaloną propozycję 3 letnich
kadencji ale co tam jeszcze jest to nie wiem z natury rzeczy, bo jestem
ostatnią osobą która mogłaby cos w tym temacie wiedzieć. Niemniej jestem
pewien, że nad tym pracują i propozycja wypłynie na najbliższym zjezdzie
(wcale sie nie zdziwię jak za mniej niz pół roku). A my dalej gadajmy o
mustrze i innych niesłychanie ważnych sprawach :/

sikor