[Czuwaj] Silesia 2008

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 11 Lut 2008, 13:21:36 CET

11-02-08, Rafal Bednarczyk <rafal.bednarczyk w zhp.pl> napisał(a):

> a czy bylbys uprzejmy napisac co miales na mysli
> gdyz jako osoba, która prowadzila postepowanie konkursowe,
> które wyłoniło Piotrka na komendanta wystraszylem sie,
> ze być może jest cos o czym powinienem wiedziec,
> a wiesz Ty i co mogloby mu przeszkodzic byc wybranym?

Rafale, spokojnie, ja tylko cytuję klasyków :D
(ze względu na ochronę danych osobowych autor tego stwierdzenia nie będzie
podany tu publicznie :)

Myślę, że druh hm. mgr. Piotr 'Kowlak' Kowalski jak najbardziej nadaje się
na tę zaszczytną funkcję. Może mieć lekki dystans do pewnych
nadromantycznych elementów, ale cóż - my , paskudni pozytywiści tak mamy
:;))