[Czuwaj] Silesia 2008

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pon, 11 Lut 2008, 13:25:50 CET

11-02-08, Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):

> Rafale, spokojnie, ja tylko cytuję klasyków :D
> (ze względu na ochronę danych osobowych autor tego stwierdzenia nie będzie
> podany tu publicznie :)
>

> Jak już napisałem w poprzednim poście niech Cię drogi komisarzu trop
zaprowadzi do Muzeum Harcerstwa. Jego szefowa (gdy nie była jeszcze szefową
a tylko prostą zastępczynią) kiedyś orzekła, że nie mam harcerstwa w sercu.
Cóż może to i prawda :D nie wypada mi przecież kwestionować mądrych
stwierdzeń starszych ode mnie i bardziej doświadczonych druhen i druhów
:D:D:D:D

--
Kowlak