[Czuwaj] Potrzebna pomoc - w Toruniu

basiafm basiasmola w poczta.fm
Pon, 11 Lut 2008, 20:29:15 CET

Czuwaj,
wiem, ze na liscie sa osoby z Torunia, dlatego na wszelki wypadek
wklejam prosbe, jaka otrzymalam poprzez Szkole Liderow:
Barbara Wojtaszek

----- Original Message -----
From: Anna Kuszaj
To: unlisted-recipients: ; no To-header on input
Sent: Monday, February 11, 2008 2:21 PM
Subject: Potrzebna pomoc!

Prześlij tę wiadomość do kogo możesz. Zapewniam, to nie jest żaden głupi żart.

Mam na imię Anna i jestem niewidoma. W dniu 7 lutego 2008 r. (czwartek) podróżowałam pociągiem relacji Warszawa Wschodnia (16:22) – Poznań (22:42). Wysiadając na stacji Toruń Gł. (20.01) przez nieuwagę pozostawiłam notatnik brajlowski „Pronto”.
Urządzenie to jest dla mnie bezcenne i niezbędne do dalszego studiowania. Były tam wszystkie moje materiały ze studiów.
Jeśli możesz w jakikolwiek sposób pomóc, będę Ci bardzo wdzięczna. Proszę o kontakt: 503 187 980 lub 504 945 446.

Opis notatnika:
Kolor srebrny z czarnymi przyciskami, bez wyświetlacza, w czarnym skórzanym futerale na pasku z napisem Pronto.

Prześlij tę wiadomość do kogo możesz. Zapewniam, to nie jest żaden głupi żart.

Serdecznie dziękuję

Pozdrawiam serdecznie
Anna Kuszaj

tel. +48 503 187 980
http://annakuszaj.up.pl

--
Best regards,
 basiafm                            mailto:basiasmola w poczta.fm