[Czuwaj] Re:kto na etacie...

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Śro, 13 Lut 2008, 13:08:57 CET

Dnia 13-02-2008, Śr o godzinie 12:00 +0100, seascout w o2.pl pisze:

> I widzisz... ja tez wierzę w tę GK. Bo to w końcu zarząd mojej organizacji.
> Ale chciałbym poznac po czynach. Zaczął sie szósty miesiąc od Zjazdu we
>  wrześniu i co sie znacznie zmieniło w ZHP?

W kwestii internetu zmieniło się wiele. Nie wiem na ile to zasługa GK a
na ile nowego szefa(Robert staje na głowie dosłownie). W każdym badź
razie cały czas ruszają nowe projekty i jakoś tak chyba stostunek GK do
spraw internetu się zmienił trochę...

Są sprawy mocno kontrowersyjne ale wcześniej były chyba jedynie pytania
na które nikt nie odpowiadał. Zresztą to nia ja powinienem oceniać
działania swojego zespołu. Widzę jednak że nigdy z ZI czy WNT nie
współpracowało mi się tak dobrze jak teraz.

Pozdrawiam
Daniel Dobrijałowski
orcus