[Czuwaj] Re:kto na etacie...

Śro, 13 Lut 2008, 14:18:49 CET

  12-02-08, Andrzej Grabowski <andrzej w harcerstwo.net> napisał(a):

> [...]

Andrzej zdaje się zamiennie używać określeń "grupa atakująca" i "grupa,
która na Zjeździe we wrześniu 2007 roku popierała Rafała K.".
Ponieważ miałem pewien udział w pracach tej drugiej grupy, zatem ex lege
zostałem przyporządkowany także do tej pierwszej, spieszę z odpowiedzią:

Nazywam się Ryszard. Mam krytyczne podejście do sposobu objęcia władzy
przez obecną GK. Wszyscy jej członkowie to wiedzą. Członkini GK Jola
Kreczmańska, kiedy zaproponowała mi współpracę, usłyszała to zupełnie
wprost, właśnie po to, żeby miała świadomość moich poglądów. Nie wątpię,
że Druhna Naczelnik, czy blisko związany z tym środowiskiem Rafał
Bednarczyk - także mają tego swiadomość. Ale Andrzeju:
- jestem członkiem RN, komisji statut-reg; nadal;
- jestem członkiem zespołu statutowego;
- jestem członkiem zespołu metodycznego, pracuje w projekcie polityki
kadrowej;
- mam też trudną do zapamiętania mawet dla mnie funkcję koordynatora ds
spójności i poprawności dokumentów w tymże zespole (gdzie jesteś przecież
i Ty);
- jestem członkiem zespołu ds. komentarza do PH;
-jestem członkiem zespołu ds. Kodeksu Instruktorskiego;
- jestem też przewodniczącym KSI i KRH w swoim malutkim hufcu, prowadzę
próby instruktorskie;
- realizuję z grupą przyjaciół nieformalne, ale ogólnopolskie projekty w
ramach działań ZHP.

Staram się Andrzej, wszyscy się staramy. A tekst o frustracji jest
zupełnie wyświechtany. On nie jest do końca nieprawdziwy. Ja np.
oczywiście mam żal za ten zjazd, bo wierzę , że ekipa, którą ja popierałem
byłaby lepsza. To normalne jest chyba, co? Gdyby było inaczej głosowałbym
na spółkę Gosi Sinicy. Ale istnieje różnica pomiędzy krytyką, a
krytykanctwem. My krytykujemy, jeśli uważamy, że są ku temu powody. To nie
jest złośliwe krytykanctwo, które chcesz nam przylepić.

Ryszard Rutkowski