[Czuwaj] odp: Kto przed kim salutuje

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Śro, 13 Lut 2008, 19:08:47 CET

Michał Szyndel napisał:

> Widać po prostu, że niektórzy chcieliby być bardziej wojskowi od
> wojska...
>
> Nie wiem gdzie i od kiedy takie zasady obowiązują. Może jestem mało
> harcerski, albo coś. Tak - na pewno młody jestem i co ja wiem.

Nie przesadzajmy...
Paweł ilustrował tezę, że nasza organizacja jest hierarchiczna na wzór
wojska. Teza do dyskusji. Ja wątpię w tezę, czego dowodem mój komendant
hufca, który ze mną - drużynowym - ma skaranie losu i ani razu nie
postawił mnie do raportu karnego... Pewnie nieraz miał ochotę MSPANC

Natomiast ja nie czepiałem się tezy Pawła, tylko argumentu na jej
poparcie. I nie zarzucałbym mu bycia bardziej wojskowym od wojska, tylko
chyba wręcz przeciwnie.

Darek