Re: [Czuwaj] Kto przed kim salutuje, było: statut

Michał Szyndel michal w szyndel.info
Śro, 13 Lut 2008, 18:46:59 CET

13-02-08, Darek Brzuska <brzuska w mp.pl> napisał(a):

> Muszę powiedzieć, że to ciekawa koncepcja.
>
> A mnie się wydaje, że takie zasady nie obowiązują, co więcej, nie
> pamiętam, by kiedyś obowiązywały.
>
> Darek

Widać po prostu, że niektórzy chcieliby być bardziej wojskowi od wojska...

Nie wiem gdzie i od kiedy takie zasady obowiązują. Może jestem mało
harcerski, albo coś. Tak - na pewno młody jestem i co ja wiem.

Dla mnie harcerstwo zawsze było organizacją, która uczy rzeczy
pożytecznych i sensownych, a przy tym ciekawych i interesujących. I
zawsze myślałem, że jak coś robimy to z sensem. Ale może jestem zbyt
pragmatyczny.

pozdrawiam,
hajder