[Czuwaj] Kto przed kim salutuje, było: statut

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Śro, 13 Lut 2008, 18:33:59 CET

Pawel Dobosz napisał:

> Specjalistą od ceremoniału nie jestem,
> ale wydaje mi się, że cały czas obowiązują zasady, wedle których np.
> komendant chorągwi przybywający z oficjalną wizytą do Naczelnika powinien
> po wejściu do jego biura stanąć na baczność, zasalutować i zdać raport.

Muszę powiedzieć, że to ciekawa koncepcja.

A mnie się wydaje, że takie zasady nie obowiązują, co więcej, nie
pamiętam, by kiedyś obowiązywały.
Byłem niegdyś komendantem hufca, nawet przez myśl mi nie przeszło, by
oczekiwać czegoś takiego od swoich drużynowych, czy innych instruktorów.
Mimo że znam zasady musztry i ceremoniał. Ale może czegoś nie doczytałem.

Jako podwładny też nigdy nie spotkałem się z takim oczekiwaniem ze strony
przełożonych.

Możesz pogłębić temat?

Darek
ex-komendant hufca