[Czuwaj] WNT / ZI

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Śro, 13 Lut 2008, 23:24:38 CET

Seascout pisze:

> W kwestii internetu zmieniło się wiele. Nie wiem na ile to zasługa GK a
> na ile nowego szefa(Robert staje na głowie dosłownie). W każdym badź
> razie cały czas ruszają nowe projekty i jakoś tak chyba stostunek GK do
> spraw internetu się zmienił trochę...
>
> Są sprawy mocno kontrowersyjne ale wcześniej były chyba jedynie pytania
> na które nikt nie odpowiadał. Zresztą to nia ja powinienem oceniać
> działania swojego zespołu. Widzę jednak że nigdy z ZI czy WNT nie
> współpracowało mi się tak dobrze jak teraz.
> +++++++++++++++

> [...]

Dostaniesz wytyczne, które będziesz musiał spełnic, robiąc cokolwiek w
internecie. Na własny koszt, oczywiscie.

Oraz zakaz wypowiadania się na nienadzowowanych przez GK listach
dyskusyjnych, gdzie moderatorzy z ZI nie będa mieli prawa usuwania
postów. Np. taka paskudna lista [czuwaj].

DJD

PS. To wyżej to oczywiscie żart. Ale przyłączam się do prosby, io
wyjasnienie, co dobrego się dzieje. Bo jak obserwowałem w pewnym wątku
na forum ZHP - dzieje się dużo w internecie, ale dobrego być moze dla ZI
i GK, a nie koniecznie dla dołów.