[Czuwaj] raport karny - śladem: Kto przed kim salutuje

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 14 Lut 2008, 19:41:54 CET

mój kolega i szef, Grzegorz Całek napisał:

> Może pytanie jest głupie i nie przystoi harcmistrzowi, ale... co to jest
> właściwie raport karny???
> Pytam absolutnie na serio!
> A może zastosuję ;-)))

Pytanie IMHO głupie nie jest, przystoi jak najbardziej.
Absolutnie na serio odpowiadam:
Nie mam zielonego pojęcia.

Być może na to miano zasługuje np. sytuacja następująca:

Harcerz na obozie rozrabia.
a) Nie jest to mój podwładny, tylko dziecię z sąsiedniego obozu w
zgrupowaniu. Przywołuję go, doraźnie, do porządku, i mówię: zamelduj się
do swojego komendanta/drużynowego, i opowiedz mu, co zrobiłeś.
b) Jest to mój podwładny. Przywołuję go, doraźnie, do porządku, i mówię:
zamelduj się do mnie, w mundurze, dziś o godzinie 16.15, to porozmawiamy.

Ale tak tylko sobie piszę. Żaden znany mi regulamin nie ujmuje tego tematu.

> PS: Darku, przeceniasz swoje możliwości przysparzania mi kłopotoów :D
Właściwie jest to komplement. Miło mi.

Darek