[Czuwaj] czy to jest frustracja

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 14 Lut 2008, 21:19:12 CET

> Zatem, Sławku, jeżeli się wstydzisz tych słow, to rzeczywiscie nie bede o
> nich wspominał.
> A jeżeli je podtrzymujesz, to tylko nie bede ANALIZOWAŁ. Zgoda? ;)

Poprzednie 2 władze też nalegały, żebym sie wstydził swoich słów i poglądów.
Ale ja nie jestem do kupienia :-) Strasznie ich bolały moje pytania,
interpelacje. Na koniec druhna TH pozwała mnie przed Sąd Harcerski a druh CH
zabronił pracownikom GK udostepniania mi dokumentów choć byłem szefem
Komisji RN. A ja sie nadal nie wstydzę tych lat 2001-2007 :-) Choć przez
nieudolność niektórych dzisiejszych decydentów nie udało się RN odsunąć
Wiesława zanim sam odpuścił. TH musiała wycofać swój wniosek z NSH. Zjazd
podzielił mój pogląd na skarbnikowanie CH.
Więc ANALIZUJ Druhu. Poprzednie GKi i ich koledzy czytając tę listę też
analizowali każde moje słowo. Jestem do tego przyzwyczajony. O wielu lat nic
sie w tym względzie nie zmienia :-)

> Nie wnikam, czy i kto zrobił inaczej niż mówił przeszło pół roku
> wcześniej.

Powie ktoś, że tylko krowa nie zmienia poglądów. No może. Mnie przeraża
radykalizm ich zmiany...

 Może się okaze, ze jeżeli - zamiast upraszczającego sprowadzenia oponentów
> do roli kanalii - pomyslicie o nich nadal jako o uczciwych ludziach i
> braciach w harcerstwie, to uda sie znaleźć inne - niz te obrzydliwe -
> powody takich, a nie innych decyzji.

Może wg Druha istnieje np. jakaś uczciwość społeczna? Tak jak np.
Sprawiedliwosć społeczna, albo społeczna gospodarka rynkowa?
Bo jeśli mówimy o UCZCIWOŚCI to ja bardzo prosze...
I tez proszę żeby nie leczyć braterstwem podłości i interesowności.
Rany zagojone. Podłośc wybaczona. Ale trzeba pamiętać! Bo historia
nauczycielka życia jest...

> No nic. Nie chce byc niczyim adwokatem. Tak mi się zebrało na wrażenia
> ;)
>
> Pozdrawiam
> olek

No ja również serdecznie pozdrawiam!
Bo przeciez Ty druhu naprawde znasz tamtych graczy
i pamiętasz jak jeden hufiec hattrickiem załatwił inny hufiec
przed Zjazdem wygrywając mandaty 3 do 0. To było preludium...
SW