[Czuwaj] protektor

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 19 Lut 2008, 09:49:00 CET

Taka wiadomość, "że prezydent objął protektoratem wszystkie związki
harcerstwa w Rzeczypospolitej" ogłosił premier Marcinkiewicz na
zjeździe ZHR (niestety nie pamiętam kiedy to było). Ale przecież my
oczywiście możemy udawać że o tym nie wiemy i z radością będziemy
przyjmowali zapewnienia, że ZHP jest dla pana prezydenta ważne. No i
może nasze władze będą miały w końcu jakiś sukces - choć pytanie czy
na pewno jest nam taki Honorowy Protektor potrzebny. Od razu uprzedzam
wszystkich którzy będą mnie wzywać od komunistów, że prezydent
Kwaśniewski nie był prezydentem z mojej bajki ale przynajmniej nie
zwlekał z objęciem patronatu i nie kazał na siebie długo czekać.

Kowlak