[Czuwaj] protektor

Wto, 19 Lut 2008, 12:33:06 CET

Piotr Kowalski, wtorek, 19 lutego 2008:

> No to koniec :( dramat po prostu dramat. Nie wiem co teraz zrobić ze
> swoim życiem. Może jakbym wciągnął getry na spodnie to znajdę sobie
> jakąś grupę która mnie przyjmie?

;)

Nie wkupisz się tanimi gestami.

Poddaj się obiektywnym testom na HWS i PII.

Dowiedź, że istotnie masz Harcerstwo W Sercua także, że jesteś Prawdziwie
Ideowym Instruktorem (zwykła ideowość może nie wystarczyć).

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"