[Czuwaj] protektor

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 19 Lut 2008, 12:51:47 CET

Myślę, że getry są wystarczającym dowodem :) ale oczywiście mogę
jeszcze coś wymyślić lub poddać się dodatkowym testom.
Myślisz, że o prawdziwej ideowości może świadczyć fakt, że jak RN
rozmawiała o moim artykule to stałem w domu na baczność w mundurze?

A swoją droga może ktoś wie jakie były efekty posiedzenia NSH. Bo
strona milczy, pisałem maile do przewodniczącego NSH i do innych
znanych mi członków tego szanownego ciała ale niestety bez efektów :(

Kowlak

--
Kowlak