=?iso-8859-2?Q?ODP:_Re:_[Czuwaj]_NOWY_STATUT, =09_by=B3o:z_pustego_nawet_S?= alomon nie naleje

Wto, 19 Lut 2008, 22:42:25 CET

----- Wiadomość oryginalna -----
Od: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Wysłano: 08-02-19 18:36
Temat: Re: [Czuwaj] NOWY STATUT,	 było:z pustego nawet Salomon nie naleje

'Rado Naczelna obecna na liście! Opowiedz jak ma wyglądać praca nad nowym
statutem.Powiedz mi proszę że się mylę :)'

Goo, ale ja już to opowiadalem . Zgadzam sie z Toba, co do metody zmian, były kiedys takie zalozenia, mieliśmy uzgodnic najpierw 'kwestie ustrojowe', potem szczegoly. Będę forsowal taki plan dzialania w zespole statutowym, ale wiesz... Bywa roznie... Na razie dopiero, powtarzam DOPIERO , zaczynamy. Ale może sie rozpedzimy...
Mój poglad jest taki, ze trzeba zaczac od pytania, po co nam statut, czy ma być trzonem, jedynie podstawa, czy tez ma zawierac odpowiedzi na wszystkie pytania, jakie nam sie rodza na co dzien. I w tej perpektywie pisac go jako nowele pt. "zhp w XXI wieku".

Ryszard

Ps. Krotko, bo z telefonu  w gorach...