=?ISO-8859-2?Q?Re:_[Czuwaj]_NOWY_STATUT, _by=B3o:z?= pustego nawet Salomon nie naleje

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 19 Lut 2008, 18:36:09 CET

19 Feb 2008 17:16:32 +0100, Pawel Dobosz <pawel.dobosz w interia.pl>
napisał(a):

> Moim zdaniem, im szybciej przeprowadzimy reformę strukturalną Związku, tym
> lepiej.

Problem polega na tym, że z tego co wiem zmiana statutu przeprowadzana jest
od .... ekhem złej strony :P
Wydaje mi się, że najpierw powinnismy zanalizować bieżącą sytuację, określić
potrzeby, przeanalizować wdrożone już przypadki (inne organizacje), zbudować
schemat działania a potem opisac to statutem.

Nie wiem czy obecna RN boi się takich kroków, ale jak na razie proponowana
jest po prostu zmiana konkretnych punktów statutu. Bez wizji całościowej,
bez analizy, ot wyrywkowe zmiany które wcale nie muszą być ze sobą
kompatybilne.

Ja wiem, że większość instruktorów boi się odpowiedzi na tak duże pytania
jak "Jak powinno wyglądać ZHP w XXI wieku?" ale zacznijmy robić  rzeczy
wielkie, a nie zmiany kosmetyczne.

Rado Naczelna obecna na liście! Opowiedz jak ma wyglądać praca nad nowym
statutem.Powiedz mi proszę że się mylę :)