Re: [Czuwaj] artykuł w Polityce

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 21 Lut 2008, 13:40:18 CET

21-02-08, Jakub Sieczko <jsieczko w o2.pl> napisał(a):

> No tak... żaden pożądny harcerski tekst nie może się obyć bez wzmianki o
> hm.
> Góreckim :)
>
> Ta historia z 100/120 tys. jest prawdziwa?

Nieee. Dziennikarska fantazja trochę ;) Ale prawda jest taka że nasze liczby
robią wrażenie na pracodawcach. W sensie "zarządzałem projektem 50
osobowym". Itp.

Podałem że projekt dotyczył  100 osób (bo dotyczył) i że pośrednio (przez
internet) brało w nim kilkaset osób (bo brało) :)

Do tego bardzo ważne dla pracodawcy było to, że robiłem wiele projektów za
darmo. Bo to znaczy że motywują mnie sukcesy, a pieniądze są czynnikiem
satysakcjonującym. I oczywiście ważne jest to, że jednak wierzą że mamy
system wartości :]

A także "lubimy ludzi z pasją".