Harcerska kariera (było: Re: [Czuwaj] artykuł w Polityce)

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Czw, 21 Lut 2008, 14:27:25 CET

> Dnia 21-02-2008 o 14:16:44 Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com>
> napisał(a):
> Powiem szczerze, że nie udzielałem się chyba w żadnej innej organizacji
> wolontariackiej [CIACH]
> Tak więc - da się. Oczywiście w zależności CO KONKRETNIE w harcerstwie
> się robiło.
> g00rek

Nie chodziło mi o działanie w innych NGO'sach, ale ogólnie o jakieś
przejawy aktywności zawodowej. Może na rynku warszawskim jest to prościej.
Tam rzeczywiscie liczą się efekty działania i umiejętności. A gdzie je
zdobyłeś, Twoja sprawa, ważne by firma miała z Ciebie pożytek. Jednak jak
widzę w innych miejcach, nadal wymagane jest dosyć bogate CV. Wiem po
swoich rozmowach kwalifikacyjnych, jaką to odgrywa rolę. I owszem, wiele
umiejętności sam z ZHP wyniosłem, ale sprawdziłem je już w różnych
okolicznościach zawodowych.
Z resztą widziałem Twoje CV niechcący kiedyś (ach ta ochrona danych
osobowych, musisz z podopiecznym próby hm pogadać ;) i wiem, że nie tylko
harcerstwo tam umieściłeś.

Z resztą Ty, ja i pewnie kilkanaście innych osób z tej listy są wyjątkami
od reguły. A mnie chodzi o taki projekt skierowany do mas :D Do
przeciętnych młodych instruktorów, którzy dopiero stają na drodze do
swojej kariery (każdy ją odbiera na swój indywidualny sposób). Dobrym
przykładem jest, jak instruktorzy ZHP opisują swoje umiejętności np. w
portalu http://goldenline.pl gdzie założyłem dawno temu forum dla członków
ZHP.

Więc co z tym projektem w GK ZHP? Był, jest, będzie, a może nie?...

--
Pozdrawiam!
Marek Jedynak