Re: Harcerska kariera (było: Re: [Czuwaj] artykuł w Polityce)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 21 Lut 2008, 14:16:44 CET

21-02-08, Marek Jedynak <marek_jedynak w o2.pl> napisał(a):

>  Nie da się wiarygodnego CV zbudować o samą działalność
> wolontariacką itp. w jednej organizacji.

Marek, da się :)

Powiem szczerze, że nie udzielałem się chyba w żadnej innej organizacji
wolontariackiej (no może WOPR, ale to średni wolontariat bo tam się już od
jakiegoś czasu płaci). Większość moich kompetencji byłą zbudowana o
harcerstwo. Co innego że rzeczywiście działałem tu na sporej ilości
"frontów" - promocja, internet, współpraca międzynarodowa, drużyna, obozy i
zimowiska, reforma mundurowa, 4 żywioły.

Moja żona natomiast została od ręki Associate Brand Managerem w dużej
korporacji właściwie bazując tylko na harcerstwie - o tym mówiła na
wszystkich szczeblach rozmowy kwalifikacyjnej. Co więcej wcale nie
tłumaczyła drużynowego na "zarządce grupy w organizacji pozarządowej" - to
oni pytali się o co chodzi w harcerstwie :)

Tak więc - da się. Oczywiście w zależności CO KONKRETNIE w harcerstwie się
robiło.