[Czuwaj] kariera.zhp.pl, by³o Harcerska kariera

Daniel Dobrija³owski orcus w ekoterm.net
Czw, 21 Lut 2008, 16:13:20 CET

Dnia 21-02-2008, Cz o godzinie 14:03 +0100, Marek Jedynak pisze:

> I drugi temat, który ju¿ kiedy¶ porusza³em z kilkoma instruktorami to
> (roboczo nazwany przeze mnie projekt) kariera.zhp.pl
> Chcia³em kiedy¶ ruszyæ taki temat. Wiem, ¿e i poprzednia GK ZHP planowa³o
> co¶ takiego, ale nie dosz³o to do skutku (?) albo gdzie¶ utknê³o w
> zawirowaniach. Nie pamiêtam, kto siê mia³ tym zajmowaæ bezpo¶rednio. MO¯E
> KTO¦ CO¦ WIE WIÊCEJ NA TEN TEMAT? CZY JEST TO AKTUALNE?............
> Brakuje mi czego¶ takiego jak promowanie naszych instruktorów w
> poszukiwaniach pracy. Nie mówiê o harc-nepoty¼mie, ale o przekazaniu
> [...]

Zespó³ ds. Internetu nic nie wie na temat takiego projektu(przynajmniej
ja i Robert). Rzeczywi¶cie przypominam sobie dyskusje na ten temat, ale
to by³o zanim jeszcze z ZI mia³em cokolwiek wspólnego.

Je¶li chcia³by¶ co¶ takiego tworzyæ to zg³o¶ siê do GK. My ze swojej
strony bez problemu zajmiemy siê opraw± techniczn±(tworzenie aplikcj i
opieka nad ni±). Natomiast ciê¿ko nam by³oby siê podj±æ prowadzenia(od
strony merytoryczej) takiego serwisu jak i ustaleñ z GK.

Pozdrawiam
Daniel Dobrija³owski
orcus

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj