[Czuwaj] kariera.zhp.pl, by³o Harcerska kariera

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Czw, 21 Lut 2008, 16:19:51 CET

Dnia 21-02-2008 o 16:13:20 Daniel Dobrija³owski <orcus w ekoterm.net>
napisa³(a):

> Zespó³ ds. Internetu nic nie wie na temat takiego projektu(przynajmniej
> ja i Robert). Rzeczywi¶cie przypominam sobie dyskusje na ten temat, ale
> to by³o zanim jeszcze z ZI mia³em cokolwiek wspólnego.
> Pozdrawiam
> Daniel Dobrija³owski
> orcus

I wiedzieæ na pewno nie bêdziecie, bo to ja sam sobie tak nazwalem ten
projekt. Mój osobisty projekt, który zosta³ wy³±cznie na moim komputerze.
I nie wyjdzie nigdzie dalej, bo teraz nie mam na pewno czasu, ¿eby
poci±gn±æ tak wielkie dzia³anie.
A nazwa... Mog³o siê to nazywaæ zupe³nie inaczej, bez kropek i bez .pl i
wówczas nikt z internetu by siê tym nie zainteresowa³ :D To nie mia³o
nawet mieæ nic wspólnego z harc-netem. Wiêc spokojnie, spokojnie. Chodzi³o
o pomys³/ideê.

--
Pozdrawiam!
Marek Jedynak