[Czuwaj] kariera.zhp.pl, by³o Harcerska kariera

Daniel Dobrija³owski orcus w ekoterm.net
Czw, 21 Lut 2008, 16:24:04 CET

Dnia 21-02-2008, Cz o godzinie 16:19 +0100, Marek Jedynak pisze:
> Dnia 21-02-2008 o 16:13:20 Daniel Dobrija³owski <orcus w ekoterm.net>
> napisa³(a):

> I wiedzieæ na pewno nie bêdziecie, bo to ja sam sobie tak nazwalem ten
> projekt. Mój osobisty projekt, który zosta³ wy³±cznie na moim komputerze.
> I nie wyjdzie nigdzie dalej, bo teraz nie mam na pewno czasu, ¿eby
> poci±gn±æ tak wielkie dzia³anie.

A szkoda bo projekt na pierwszy rzut oka ciekawy i fajnie by by³o gdyby
znalaz³ siê kto¶ kto jest kompetentny w tym zakresie i ma czas ¿eby siê
z czym¶ takim przebiæ...

--
Daniel Dobrija³owski
orcus