[Czuwaj] Gierki kancelarii Przezydenta RP

Sob, 23 Lut 2008, 14:17:23 CET

http://www.prezydent.pl/x.node?id=1011848&eventId=15527877
=========================
Przypadł mi w udziale pewien zaszczyt. Nie jestem pierwszym prezydentem
Rzeczypospolitej, który patronuje harcerstwu. Pierwszym prezydentem, choć
urząd ten inaczej się wtedy nazywał, był naczelnik Piłsudski, później
kolejni prezydenci Rzeczypospolitej, prezydent Wojciechowski i prezydent
Mościcki. Patronat nad harcerstwem przyjmowali także prezydenci III
Rzeczypospolitej - Lech Wałęsa, Aleksander Kwaśniewski, ale był to wtedy
patronat nad jedną, bardzo dużą organizacją, Związkiem Harcerstwa Polskiego.
Niezwykle się cieszę, że mogłem dzisiaj przyjąć patronat nad całą grupą
organizacji harcerskich, łącznie ze Związkiem Harcerstwa Polskiego poza
granicami kraju,

No, cóż ...... formalnie ..... nie zdzierżyłem.
Choć może litościwie powinienem pozostawić to bez komentarza.

Czesław