[Czuwaj] Gierki kancelarii Przezydenta RP

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Sob, 23 Lut 2008, 14:32:45 CET

Czesiu a gdzie braterstwo i zrozumienie? Otwórz się na innych i
zrozum. Przecież taki jest koszt otwarcia na innych... Na naszych
braci. To dzięki nim i temu otwarciu naszych władz dziś przychodzi nam
przełykać tę gorzką pigułkę. Drodzy uczestnicy spotkania obecni na
liście mam do Was pytanie. Miło się słuchało? Warto było usłyszeć że
poprzednie protektoraty były takie nie do końca prawdziwe? Może skoro
pan Honorowy Protektor wypinał się na nas dwa lata nie trzeba się było
pchać gdzie nas tak naprawdę nie chcą.

Kowlak