[Czuwaj] Gierki kancelarii Przezydenta RP

Sob, 23 Lut 2008, 14:51:32 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <kowlak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, February 23, 2008 2:32 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Gierki kancelarii Przezydenta RP

> Czesiu a gdzie braterstwo i zrozumienie? Otwórz się na innych i
> zrozum. Przecież taki jest koszt otwarcia na innych... Na naszych
> braci. To dzięki nim i temu otwarciu naszych władz dziś przychodzi nam
> przełykać tę gorzką pigułkę.

Nie, Piotrze. To nie dziięki temu. Znowu "mieszasz.

Bo teraz do władz ZHP należy decyzja.
Bo mogę, teoretycznie, założyć że Prezydent RP,
mógł nie mieć pełnej informacji. Mógł.
Ba ! Nawet że także Jego urzednicy. Załóżmy.
(różni bywają urzędnicy w Jego Kancelarii).

Ale chciałbym wiedzieć czy władze ZHP
zwrócą Mu, delikatnie, uwagę, iż w ten sposób
kwestionuje prawomocne postanowienie niezawisłego sądu RP.

Czesław