[Czuwaj] Gierki kancelarii Przezydenta RP

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 23 Lut 2008, 19:20:53 CET

23-02-08, Dominik Jan Domin <dominik.jan.domin w gmail.com> napisał(a):

> Równie dobrze mozemy założyć, ze owi urzędnicy MIELI PEŁNĄ informację.

Słuchajcie ale ja mam pytanie (naprawdę bez złośliwości) - czy ZHR uznaje
nas oficjalnie za organizację harcerską? Pełnoprawną, niekomunistyczną, itp?

Chyba że te głosy które do tej pory raz na pewien czas  było słychać (a może
to tylko wiatr niósł słowa :P) nie były oficjalnym stanowiskiem ZHR, a
jedynie  zdaniem wyrzutków i innych osób z niespełnionymi ambicjami i
kompleksami?