[Czuwaj] Re[2]: Gierki kancelarii Przezydenta RP

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pon, 25 Lut 2008, 07:41:18 CET

> Nie niewygodne a nieprawdziwe.
> A to róznica. Jak dla mnie istotna.
> A dla Ciebie ?

> Czesław

Nie jestem przekonany czy to jest nieprawda. Jeden z druhów napisał, że badał źródła i doszedł do wniosków, że ZHP-56 jekontynuatorem ZHP przedwojennego. Ale wg. mnie założył błędną przesłankę, że kontynuatorem tegoż ZHP była OH ZMP, a później OH PL. Swój punkt widzenia już przedstawiałem na liście. Nie upieram się, że wiem najlepiej, bo tak nie jest i cenię sobie takie listy jak dh. Piotrowskiego bodajże. Jak coś wiesz na ten temat, to się podziel ze mną tą wiedzą Czesiu. :-)
--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela