[Czuwaj] Re: Gierki kancelarii Przezydenta RP

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pon, 25 Lut 2008, 08:59:11 CET

25-02-08, harclot w poczta.onet.pl <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Jedno i drugie.
> Na margiesie, to na "naradzie łódzkiej" wcale nie reaktywowano ZHP.
> Zrobiono to troszke wszcześniej.
> Dla ułatwienia (?) - czy wiesz dlaczego nie ma już tzw. ZHP-18 ?
>
> Czesław

Widzę Czesiu, że wracasz do formy :)
A możesz teraz:
1. odpowiedzieć na pytanie, które zadałeś.
2. Wyjawić tajemnicę kiedy to wcześniej niż na zjeździe łódzkim reaktywowano
ZHP.
Wiesz ja jestem prosty chłopak z robotniczej Łodzi i gdzie mi tam do
inteligenckiego Krakow a czy stołecznej Warszawy ale przypominam sobie, że
byłem na sesji zorganizowanej w 1996 roku z okazji okrągłej rocznicy Zjazdu,
pamiętam, że byli tam historycy a co najważniejsze uczestnicy (z bardzo
różnych stron) zjazdu i jakoś nikt nie wspominał, że do "reaktywacji" doszło
wcześniej. Ale oczywiście dopuszczam, że Ty możesz wiedzieć coś więcej.

--
Kowlak