[Czuwaj] instruktor, wzajemność oddziaływań, było: Tuba...

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 25 Lut 2008, 19:13:35 CET

Dnia 25-02-2008 o 18:25:13 Michał g00 napisał:

> dla mnie olbrzymim zastrzykiem PRowym byłoby to gdybyśmy zaczęli
> tłumaczyć ludziom że jest coś takiego jak INSTRUKTOR harcerski.I że to
> coś nieco innego niż harcerz :]
>
> (ale ja głupi jestem i nie wiem co to wzajemność oddziaływań :P )

Nie martw się, Michale. Witam w klubie.

Tak jak niektórzy definiują i rozumieją, to ja też nie wiem co to jest.
Brak podziału na wychowanków i wychowawców? To ja nie wiem, po co się
zobowiązywałem: "jestem świadomy odpowiedzialności harcerskiego
wychowawcy". Zresztą już o tym pisałem parę razy w różnych miejscach.

Darek