Re: [Czuwaj] przetwarzanie danych

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Wto, 26 Lut 2008, 14:05:44 CET

Dnia 26 lutego 2008 13:30 "Magda Kowalczyk" <nefret297 w wp.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> właśnie pracujemy nad stroną internetową naszego środowiska. Podczas
> ostatniej Rady Szczepu rozgorzała dyskusja czy w sformułowaniu:
>
> "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych
> dla potrzeb niezbędnych do realizacji założeń programowych Szczepu
> związanych z rocznym cyklem pracy (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku
> o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)."
>
> mieści się np. zamieszczanie składu osobowego zastępów na stonie (imię i
> nazwisko, stopień, funkcja), punkcjacji, a także rozkazów ?

> [...]

Moim zdaniem publikacja nazwiska i stopnia w rozkazach nie jest ujawnianiem danych osobowych.

Dane osobowe to zestawienie róznych danych, które moga połsuzyc identyfikacji. W zasadzie chodzi o imię i nazwisko połaczone z adresem, nr PESEL, nr dowodu czy z datą urodzenia. Tego nie wolno publikować.

Samo imię i nazwisko nie podlega ochronie, tak jak same daty urodzenia. Więc nie wiem czy publikacja tego, ze np. Janek Kropka został zastepowym, jest publikowaniem danych osobowych...

Seascout