[Czuwaj] przetwarzanie danych

Jędrzej (@JĘDRULA) jkuny w interia.pl
Wto, 26 Lut 2008, 14:36:33 CET

Ochrona danych osobowych już wkrótce dotrze do każde drużynowe w związku z wprowadzaniem przez ZHP ewidencji członków. Oznacza to że każdy drużynowy będzie mógł prowadzić książkę pracy w części dotyczącej członków, składek, zdobytych sprawności itd w aplikacji dostępnej na serwerze ZHP. Najbliższy spis ZHP będzie jej częścią.
Odbyły się już dwa szkolenie dla osób z komend.

Co do pytania, z tego co pamiętam, nie ma tu ani adresu, ani pesela, ani innych danych identyfikujących tak osobę. Dodatkowo każdy wyraża zgodę na taką publikację.

Jędrzej