Re: [Czuwaj] przetwarzanie danych/ zbiórki

Magda Kowalczyk nefret297 w wp.pl
Wto, 26 Lut 2008, 17:21:48 CET

Dzięki za odpowiedź, to już nam dużo wyjaśniło, trochę. :)

To tak przy okazji mam jeszcze jedno pytanie, które nurtuje mnie od
jakiegoś czasu i tak naprawdę nie znam odpowiedzi.

Jak to jest ze zbiórkami zastępów, zgodnie z prawem. Czy na takich
zbiórkach powinien być ktoś pelnoletni? Czy jeśli takie  zbiórki
zastępów odbywają się np. u kogoś w domu lub np. w lesie lub u kogoś w
ogrodzie to czy powinien być tam ktoś "dorosły" - przyboczny? drużynowy?
No chyba, że zastępowy jest pełnoletni.

Nefret

Dnia 26-02-2008 o godz. 15:29 seascout w o2.pl napisał(a):

> "załozyłem czapke harcerza i ubranie harcerza..."
>
> Seascout

Zaplanuj najbliższy weekend:
Praga od 50 PLN, Kraków od 90 PLN, Paryż od 110 PLN - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fhotele.wp.pl%2Fswiat.html&sid=237