Re: [Czuwaj] Re:Po Jamboree

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Śro, 2 Sty 2008, 11:13:52 CET

> I dlatego proponowałeś powiadomić urzad skarbowy ?

Czesiu... Ty jestes specjalistą w tych sprawach. Istnieje obowiązek powiadamiania US o pozyczkach powyzej jakiejś kwoty. I chyba, aby byc w zgodzie z prawem, trzeba to zrobić.
Pamiętam, ze Rafał Bednarczyk domagał się zgłoszenia pożyczki do US, gdy prywatny przedsiębiorca pozyczył pieniądze GK za poprzedniej kadencji GK (Rafał był wtedy członkiem komisji RN do spraw zarządzania i finasów).

Ja - przyznam sie szczerze - nie wiem od jakiej kwoty trzeba zgłaszać pozyczke do US i jak się to robi, więc nie wypowiadam sie w tej sprawie. Ale to chyba o taki aspekt powiadamiania US chodziło...

Seascout