ODP: [Czuwaj] Re:Po Jamboree

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Śro, 2 Sty 2008, 12:29:43 CET

Witam,

Rafal Klepacz napisal:

> Czesiu... Ty jestes specjalistą w tych sprawach. Istnieje obowiązek
> powiadamiania US o pozyczkach powyzej jakiejś kwoty. I chyba, aby byc w
> zgodzie z prawem, trzeba to zrobić.
> Pamiętam, ze Rafał Bednarczyk domagał się zgłoszenia pożyczki do US,
> gdy prywatny przedsiębiorca pozyczył pieniądze GK za poprzedniej
> kadencji GK (Rafał był wtedy członkiem komisji RN do spraw zarządzania
> i finasów).
dlaczego Rafal tworzysz mylne wrazenie (mam nadzieje, ze przez
nieuwage, a nie specjalnie) przyrownujac obie zupelnie rozne sprawy
do siebie? Jak mozna porownywac pozyczke od osoby robiacej interesy
z ZHP, ktora była zainteresowana zakupem nieruchomosci od ZHP
z nasza pozyczka udzielona przez nas na rzecz fundacji,a nie ZHP
i nawet bez zadnego zabezpieczenia dla pozyczkodawcow, z odroczeniem
splat do grudnia 2007 i bez zadnych sankcji z tytulu niesplacania
rat lub calej kwoty?

> Ja - przyznam sie szczerze - nie wiem od jakiej kwoty trzeba zgłaszać
> pozyczke do US i jak się to robi, więc nie wypowiadam sie w tej
> sprawie. Ale to chyba o taki aspekt powiadamiania US chodziło...
niestety Marcinowi Wojtczakowi chodzilo o zupelnie inny aspekt
powiadamiania urzedu skarbowego - napisal:

> dodam jeszcze, że gdybym pracował w Urzędzie Skarbowej i usłyszał o
> takiej pożyczce, to natychmiast kazałbym skontrolować dochody owych
> instruktorów.

Nie tworzcie wiec teraz prosze na liscie mylnego wrazenia podajac
mnostwo informacji o tym jak i gdzie rejestrowac pozyczke.
Nie o rejestrowanie pozyczki chodzilo niestety.

pozdrawiam
Rafal Bednarczyk