RE: [Czuwaj] Re: służbowe faktury

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 11 Sty 2008, 13:45:20 CET

Januszu, Izo, czy jak Ci tam... :-)

W 100% zgadzam sie z Twoimi slowami.
W ZHP wprowadza sie wiele idiotycznych postanowien, najczesciej ustnych, bo
komus nie chce sie ruszyc tylka i woli czegos zakazac niz potem pilnowac,
zeby bylo dobrze opisane.

A wiec jeszcze raz.
Albo na pismie, albo nie obowiazuje.

A jak dostane na pismie do zaskarze do CKR-u czy NSH.

Wiekszosc ksiegowych w ZHP to ludzie na etatach. Mam wrazenie, ze zyja tylko
po to, zeby utrudnic zycie tym, ktorzy pracuja spolecznie.

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222