[Czuwaj] Styczniowe Na Tropie już w Ruchu!

Joanna Nestorowicz nestorka w post.pl
Pią, 11 Sty 2008, 22:48:30 CET

Druhny i Druhowie w styczniowym Na Tropie:

Już dziś zaplanuj swój obóz wędrowny z Na Tropie

Konkurs NT: "Rowerem i pieszo przez Czarny Ląd" może być Twoje!

Wędrowanie po pas w śniegu

Pożegnanie z giełdą biletową. Mamy nową jakość zlotu

Nauka z Elementarza... - Tęczowego

Co jeszcze w numerze?

Wie co to znaczy stać na szczycie z dziką satysfakcją, że dałem radę.
Iść cały dzień mając u boku przyjaciela. Przypalić obiad i jeść
makaron z pasztetem, bo do najbliższego sklepu jest dzień marszu.
Wykrzykiwać głośno najgłupsze piosenki. Albo wędrować w ciszy.
Wędrówka ma moc. - O jej sile mówi w swoim tekście Monika Marks.

Dziś jestem mu wdzięczny, że nigdy nie założyłem zuchowego mundurka.
Patrzę na to całe harcerstwo i chwytam się za głowę. Jak ktoś chce
koniecznie nosić mundur, chodzić na codzienną musztrę,
podporządkowywać się niezliczonej liczby nakazów i zakazów, to niech
idzie do wojska. - Kilka harcerskich obrazków piórem Tomasza Cylki
miesięcznik N.P.M/ dziennik Polska Głos Wielkopolski

Po co też wewnętrzne pseudo-uprawnienia w stylu Harcerski
Popularyzator Lotnictwa lub inne odznaki, których jak działam w
specjalnościach nie widziałem na oczy u nikogo, a jedynie na
papierze? Po co zdobywać coś, co jest tylko kolejną przeszkodą do
codziennej pracy z harcerzami, z programem, z żywiołem? - Marek
Jedynak nawołuje do rewolucji w myśleniu o specjalnościach.

Otóż wciśnięcie się Na Tropie na stałe do grona harcerskich mediów
spowodowało, że wśród harcerskich dziennikarzy, a także wśród samych
harcerzy pojawiło się słowo "konkurencja".. - Filip Springer
przyznaje, że nie lubi wszystkich.

W honorowym miejscu - dokładnie na sercu miał sentencję, którą
wymyślił i wyhaftował sam - "Czy śpisz, czy nie śpisz - Czuwaj!".
Wydawała mu się niezwykle głęboka i jego zdaniem ujmowała Harcerstwo
dokładnie tak, jak on je widział i co ważniejsze - czuł. - Wojtek
Pietrzczyk znajduje Robercika i wskrzesza Głodne Kawałki.

A ponadto:

Gdzie wybrać się rowerem, na grzbiecie wielbłąda i popłynąć czółnem?

Rycerska drużyna książęca ważniejsza od lekcji fortepianu?

Jak do obozowych finansów wykorzystać arkusz kalkulacyjny?

  www.natropie.zhp.pl - NIE ZWLEKAJ, BĄDŹ NA TROPIE!