[Czuwaj] służowe faktury, prywatna karta płatnicza

Anna Miszczak ania.poziomka w wp.pl
Pi±, 11 Sty 2008, 17:53:07 CET

----- Original Message -----
From: "Darek Brzuska" <brzuska w mp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, January 10, 2008 8:11 PM
Subject: [Czuwaj] służowe faktury, prywatna karta płatnicza

> Dowiedziałem się, że niedozwolona jest sytuacja, gdy kupuję coś na
> harcerski rachunek (faktura na Chorągiew) i płacę własną, prywatną kartą
> płatniczą. Podkreślam, że nie biorę zaliczki, a do kasy chcę zgłosić się
później i rozliczyć fakturę, czyli odebrać gotówkę.
> Zgodnie z obowiązującą wersją, aktualnie za zakup na harcerską fakture
> mogę wyłącznie płacić gotówką lub korzystać ze służbowej karty harcerskiej
> (jeżeli ją mam). Faktury opłacone prywatną kartą nie będą rozliczane.

>Zdziwiony Darek B.

Dymy wokółkartowe przeżywałyśmy ze skarbniczką hufca jeszcze w 2006 i 2007
r. i jakkolwiek jest to zupełnie absurdalne (zwłaszcza w przypadku dużego
miasta, gdzie na każdym rogu czy skrzyżowaniu mogą rąbnąć mi torbę z
portfelem, a płaska karta w wewnętrznej kieszeni nie rzuca się w oczy) to
stosowane w Chorągwi Zachodniopomorskiej od dłuższego czasu. I nie ma
dyskusji. Może zaskutkować nie rozliczeniem zakupów.
Jaka karta służbowa? Nie mogliśmy już wtedy używać hufcowych kart do
bankomatu. Dzięki temu wspierany był rynek paliwowy, bo ktoś musiał
dostarczyc pieniądze np. na obozy.

Już nie zdziwiona
Anka Miszczak
Szczecin