Re: [Czuwaj] służowe faktur =?ISO-8859-2?Q?y, _prywatna_karta_p=B3atnicza?=

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pi±, 11 Sty 2008, 18:52:27 CET

Zbyszku, Rafale - wy na 100% czytacie listę, Gosiu Ty prawdopodobnie
też. Zróbcie co¶ z tym idiotyzmem. Przecież to dla takich chwil
wła¶nie zostali¶cie GK.
I napiszcie szybko, że tak absurdalne zalecenia już nie obowi±zuj± a
ludzie, którzy postanowili utrudniać takimi chorymi przepisami życie
instruktorów zostali przynajmniej ukarani.

Nie pozwólcie nam zbyt długo czekać...

Kowlak