[Czuwaj] służowe faktury, prywatnakartapłatnicza

Jarek Sroka jareksroka w tlen.pl
Sob, 12 Sty 2008, 19:26:10 CET

DJD> To tak sobie moze skarbnik wypłacić pieniądze bez zaliczki czy innego
DJD> pokwitowania?

o ile wiem to nie - pieniądze moga być:
- w banku
- w kasie
- na zaliczkach (a to czy osoba, która otrzymała zaliczę trzyma
pieniądze na koncie czy w portfelu to jego sprawa)

a jak skarbnik da komuś bez pokwitowania to na własną
odpowiedzialność.

Co do przepisów odnośnie kart  to obecnie (zgodnie z wiedzą mojej
zaprzyjaźnionej księgowej ;) ) nie ma przpisów wprost regulujących
wykorzystania kart prywatnych w celach służbowych (to co wcześniej napisałem jest jak
najbardziej ok, ponieważ nie ma przpisów zabraniajacych wykorzystania
prywatnych kart do obrotów pieniędzy służbowych), ale weźmy pod uwage
logike - karta to taki mój portfel, tyle że w wersji elektornicznej.

Inna sprawa to taka że, lubie moją głowę i nie chciałbym, by mi ona
spadła w jakimś zaułku za 10 tys. jakie będę miał w kieszeni np. w czasie obozu. Więc moim
zdaniem kazanie nosić mi gotówki to narażanie mojej osoby na ryzyko
stracenia pieniędzy w wyniku napadu/zgubienia itp. a ja tego ryzyka
nie mam zamiaru ponosić.

Więc, jeśli nie będzie przepisów zabraniających wykorzystania kart
prywatnych służbowo to ja będe z nich normalnie korzystał.