[Czuwaj] RN i Kowlak

kowlak kowlak w gmail.com
Sob, 12 Sty 2008, 19:29:05 CET

Spotkał mnie niesamowity zaszczyt i poza wszystkim ważnymi dla ZHP
sprawami RN pochyliła się także nad moją skromną osobą. Była to chyba
pierwsza sytuacja w historii ZHP gdy najważniejsza (pomiędzy zjazdami)
władza związku pochyliła się nad artykułem prasowym. RN, na wniosek NSH
zastanawiała się czy to stosowne by Czuwaj drukował artykuł, w którym
instruktor atakuje NSH. Gdybyście chcieli mieć na ten temat swoje zdanie
to artykuł znajdziecie w Czuwaj a dla tych wszystkich, którzy nie mają
papierowej wersji zapraszam na www.kowlak.blox.pl

Przy okazji chciałbym podziękować publicznie Rafałowi Bednarczykowi, że
nie chce pozwać mnie do sądu za wykorzystanie jego nazwiska :D

Kowlak