[Czuwaj] Re: służbowe faktury...

Jarek Sroka jareksroka w tlen.pl
Sob, 12 Sty 2008, 22:18:09 CET

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl>
Do: czuwaj w listy.czuwaj.net
Temat: [Czuwaj] Re: służbowe faktury...
Data: 2008-01-12 21:51:49

> [...]
JS> nie ma odsetek bo skasujesz sobie debet kasą z ZHP) Jazda zaczyna się np w
JS> momęcie śmierci właściciela konta czy zajęcia komorniczego, więc proszę
JS> nie pisz że można kasę ZHP wpłacac na prywatne konto. Nie wnikam tu czy to
JS> mądre czy głupie. Ja na dziś ratuje się ksiażeczką PKO na drużynę (dobrze,
JS> że mam bo nowych juz nie da się założyć). Zresztą spotkałem sie w
JS> orzeczeniem SH w którym za wpłacenie kasy na prywatne konto gość dostał 2
JS> lata zakazu prowadzenia obozu. I choć to złośliwe było to jednak zgodne z

Nie wolna wpłacać piniedzy, które sa w kasie. To oczywiste.
Ale jeśli otrzymałem zaliczkę to co? To nie mogę? (jeśli tak to tym
razem prosiłbym podstawe prawną zakazującą tego, bo o ile wiem to
zakazu nie ma - tylko proszę o przepisy państwowe a nie harcerskie).
Pieniądze, które dostałem na zaliczkę są w moim
zarządzie (oczywiście mam obowiązak wykonać cel na jaki mi je dano),
ale sposób przetrzymywania zależy odmnie, jak mam jechać na obóz to
nie będę jechał pociągiem z 16 tys. w kieszeni i nikt mnie do tego
nie zmusi bo to ja (swoim majątkiem) za te pieniądze odpowiadam.

JS> Za zupełne kuriozum nalezy uznac tłumaczenie że kartą nie wolno a gotówka
JS> to wolno. Bo co ? Kartą nie wolno BO CIĘ ZŁAPIĄ a gotówką wolno bo złapać
JS> trudniej ? Co to wogóle ma być ????
JS> JEŚLI NIE WOLNO KARTA TO NIE WOLNO I GOTÓWKĄ. Koniec.
JS> Teraz co do przepisów.
JS> Zespół doradców (w tym podatkowych) firmy konsultingowej czeka i będzie
JS> wdzięczny za wskazanie przepisów regulujących to zagadnienie.

JS> Pozdrawiam

JS> sikor

Jejku, nie zrozumiałeś sensu mojej wypowiedzi.
Prawnie to tak wygląda że zawsze najpierw zaliczka, a potem zakupy.
Ale jak np. ide do hufca i po drodze kupie ryze papieru, a w biurze
wezme te 7 zł z kasy to nic się nie stanie (z punktu prawnego nie
zgodne, ale z punktu wiedznia praktyczności ok). jednak jeśli
pieniądze pójdą z karty prywatnej to transakcja jest zarejstrowana i
jeśli będzie na fakturze że kartą płacono to pojawia się problem...