Re: [Czuwaj] Re: służbowe faktury...

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 14 Sty 2008, 12:02:31 CET

14-01-08, TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał(a):

> Zdarzalo mi sie nie raz i nie dwa pobierac zaliczke na prywatne konto, a
> takze splacac ja robiac przelew z prywatnego konta, na konto hufca.

Bo jaki jest stan prawny zaliczki? Kurcze przecież ja mogę sobie
przelać zaliczkę, żeby wypłącić gdzie indziej, czy zrobić cokolwiek
innego z nią, żeby mi było wygodniej. JA jestem odpowiedzialny za tą
kasę. A co jeśli obstawię ją w kasynie?

A co jeśli wydam TEN banknot, a użyję innego? Jak wreszcie określić
konkretnie TĘ gotówkę od innej? To jest przecież pieniądz a nie
konkretny przedmiot...