RE: [Czuwaj] Re: służbowe faktury...

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 14 Sty 2008, 11:42:36 CET

Musze sie z Toba nie zgodzic.
Wiele razy zdarzalo mi sie, bedac komendantem hufca, wyplacac zaliczki na
wskazane PRYWATNE konto. A na druku zaliczki, byla informacja, ze wyplacono
przelewem i dolaczano do wyciagu.

Gdybym nawet wyplacal komus gotowke, to on moze ja wplacic gdzie chce i jak
chce. Moze sobie nawet kupic za te pieniadze co mu sie podoba. Wazny jest
efekt, czyli dokonanie transakcji, na ktora pobral zaliczke i terminowe jej
rozliczenie. Nie ma mozliwosci sprawdzenia na naszym poziomie, co
pozyczkobiorca robil z pobrana zaliczka.

Zdarzalo mi sie nie raz i nie dwa pobierac zaliczke na prywatne konto, a
takze splacac ja robiac przelew z prywatnego konta, na konto hufca.

> Smutne ale prawdziwe. Posiadanie pieniędzy na koncie wiąże
> się ze stosownymi profitami tak więc POSIADANIE KASY ZHP NA
> PRYWATNYM KONCIE JEST NIEZGODNE Z PRAWEM (są np odsetki, albo
> podwyższa to zdolnośc kredytową czy też np.
> nie ma odsetek bo skasujesz sobie debet kasą z ZHP)

A posiadanie gotowki nie wiaze sie z profitami? To nie ma znaczenia, czy mam
sluzbowe pieniadze w gotowce, czy na koncie.
Czesto wiecej mozna zarobic majac w dyspozycji gotowke.

> Jazda
> zaczyna się np w momęcie śmierci właściciela konta czy
> zajęcia komorniczego, więc proszę nie pisz że można kasę ZHP
> wpłacac na prywatne konto.

Rozumiem, ze widzisz roznice, czy kasa byla w gotowce, czy na koncie?
Mi sie wydaje, ze w razie smierci lepiej, ze kasa byla na koncie, bo wiadomo
gdzie jest.
Tak, trzeba by przeszukac wszystki skarpetki i zrywac podloge.

Jesli chodzi o komornika, to nas ZHP zupelnie nie interesuje jak
zaliczkobiorca stracil gotowke.

Mysle, ze wielokrotnie wiecej bylo przypadkow, ze kogos okradziono z
gotowki, niz zajal mu komornik na koncie.

> Nie wnikam tu czy to mądre czy
> głupie.

A ja wnikam. I ciesze sie, ze Rafal Bednarczyk napisal, ze GK zajmie sie tym
tematem.
Pozostaje liczyc na to, ze GK zawsze bedzie reagowac na pojawiajace sie
informacje o "byc moze istniejacych glupich przepisach".

> Ja na dziś ratuje się ksiażeczką PKO na drużynę
> (dobrze, że mam bo nowych juz nie da się założyć). Zresztą
> spotkałem sie w orzeczeniem SH w którym za wpłacenie kasy na
> prywatne konto gość dostał 2 lata zakazu prowadzenia obozu. I
> choć to złośliwe było to jednak zgodne z prawem.

Mozesz posluzyc sie uzasadnieniem wyroku. Ciekaw jestem jak byl uzasadniony.
I jakie byly okolicznosci.

> Za zupełne kuriozum nalezy uznac tłumaczenie że kartą nie
> wolno a gotówka to wolno. Bo co ? Kartą nie wolno BO CIĘ
> ZŁAPIĄ a gotówką wolno bo złapać trudniej ? Co to wogóle ma być ????
> JEŚLI NIE WOLNO KARTA TO NIE WOLNO I GOTÓWKĄ. Koniec.
> Teraz co do przepisów.
> Zespół doradców (w tym podatkowych) firmy konsultingowej
> czeka i będzie wdzięczny za wskazanie przepisów regulujących
> to zagadnienie.

A tutaj zgadzam sie w calosci.

> Pozdrawiam
>
> sikor

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222