[Czuwaj] Bezalkoholowa gra...

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 18 Sty 2008, 10:32:24 CET

18-01-08, Rafal.Suchocki w pse.pl <Rafal.Suchocki w pse.pl> napisał(a):

> Szkoda tylko że zdanie:
> - To był super wieczór, a właściwie popołudnie. Potem zostałem jeszcze wystrzelony z katapulty w parku przy Górczeswkiej i poszliśmy do restauracji, gdzie rzecz jasna coś wypiliśmy.
>
> Nigdy nie padło, i zostało włożone g00rkowi do ust przez panią redaktor :/.

No Soo. Przecież by mnie po tych frytkach zupełnie wysuszyło :)
A tak na serio brzmiało to tak:

"- Ale potem tradycyjnie poszliście do jakiegoś klubu jak na innym
wieczorze kawalerskim?
- Poszliśmy do amerykańskiej restauracji - świadek wiedział że lubię
amerykańskie klimaty z lat 60tych. Było bardzo kulturalnie, nie jestem
osobą która chciałaby spędzić wieczór kawalerski wtykając w pijanym
zwidzie bankoty za majtki striptiserek"

Oj tam, minimalnie zmienili :)