[Czuwaj] Silesia 2008 - SPADOCHRONIARZE

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Nie, 20 Sty 2008, 15:04:51 CET

Zwracam się do listowiczów z gorącą prośbą o rozesłanie informacji do
środowisk specjalnościowych, z którymi macie kontakt.
MJ

Harcerska Sekcja Spadochronowa GK ZHP poszukuje pełnoletnich
spadochroniarzy do udziału w IX Zlocie Skautów Europy Środkowej SILESIA
2008 www.silesia2008.zhp.pl jako członków IST (kadry programowej). Liczba
miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Planujemy podczas zlotu
zorganizować dwa rodzaje zajęć:
> Skoki spadochronowe podczas apelu inauguracyjnego Zlot (wymagane
> Świadectwo Kwalifikacji Skoczka Spadochronowego),
> Zajęcia naziemne popularyzujące spadochroniarstwo (wymagana
> komunikatywna znajomość języka angielskiego).
Jeżeli jesteś zainteresowana/y udziałem w IST w terminie 1-10 sierpnia
2008 r. zgłoś się do nas po szczegóły: spadochroniarze w zhp.pl.

hm. Marek Jedynak
szef Harcerskiej Sekcji Spadochronowej GK ZHP
www.spadochroniarze.zhp.pl
tel. 605935060, gg 6444413