[Czuwaj] Wiek

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Wto, 29 Sty 2008, 13:43:15 CET

czesiek.harcerstwo pisze:
> ----- Original Message ----- From: "Dominik Jan Domin"
> <dominik.jan.domin w gmail.com>

Czy kierowanie internetem i przesyłem wiadomości to musi być w randze
KIEROWNIKA WYDZIAŁU GK? Toż to, nie obrażając administracji,
administracja! Służba wobec reszty! Czy wydział administracyjny, ważny,
ale musi isć wg rangi np. wydziału ds. harcerzy starszych (pomijając
fakt, ze takowy jest pewnie niepotrzebny, bo na co komu ci paskudni
harcerze)?

> - czy i jakiego "poziomu instruktorskiego" oczekujemy od kierownika
> wydziału GK ZHP ?
>
> - czy stopień istruktorski może go wskazywać ?

Czy kierowanie internetem i administracja serwerami zawiera się w "phm"?
Jesli tak, to proszę oficjalnie o odebranie mi literek "phm", bo nie
umiem nic zrobić pod LINUXem, nie mówiąc o administrowaniu serwerami!

DJD

PS. Na szczęście mam już tylko 5 lat do granicy emerytury wg GK, więc
nie musze rozumieć intruktorskiego znaczenia utrzymywania zabezpieczeń
antyhakerskich i roli intruktora ZHP w kierowaniu wysylka mejli. Wstąpie
do Kręgu Seniora i będę sobie wspominał "jak za mojej mlodości wszyscy
harcerze siedzieli w lasach, a teraz to las mają... jako tło akcji Quake
2012 w swych komputerach.