Re: [Czuwaj] Wiek

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Wto, 29 Sty 2008, 13:52:26 CET

> Czy kierowanie internetem i przesyłem wiadomości to musi być w randze
> KIEROWNIKA WYDZIAŁU GK? Toż to, nie obrażając administracji,
> administracja! Służba wobec reszty! Czy wydział administracyjny, ważny,
> ale musi isć wg rangi np. wydziału ds. harcerzy starszych (pomijając
> fakt, ze takowy jest pewnie niepotrzebny, bo na co komu ci paskudni
> harcerze)?

Kierowanie pracami nad wdrozeniem np. metodyki sth jest w randzie kierownika zespołu podlegające kierownikowi wydziału metodycznego.

Nigdy nie rozumiałem takiej struktury, ze ranga kierownika np. wydziału technologii, czy wydziału badań, jest wyzsza niz ranga osoby zajmujacej się np. metodyka wędrownicza.

Oczywiscie, ktos powie, że to tylko struktura, ale przeklada sie to potem na raportowanie, na decyzyjnośc, na dostęp do informacji...

Jak slusznie zauwazyles - linia sie nic nie zmienia...

A phm jest konieczny. Bo ta GK potrzebuje ideowych ludzi na kazdym stanowisku, wiesz... takich co nie pija, nie pala, sa dobrymi obywatelami, placa podatki w terminie, na ich slowie mozna polegac,  itp. To wazne.

:)

Seascout