[Czuwaj] Wiek

Helena Jędrzejczak helena.jedrzejczak w gmail.com
Wto, 29 Sty 2008, 14:22:50 CET

Tak Rafał, bycie ideowym instruktorem JEST ważne - czy zajmujemy się w ZHP
zuchami, badaniami czy wdrażaniem nowych technologii. Nie jestem przekonana,
czy do bycia kierownikiem wydziału o charakterze "technicznym" stopień
podharcmistrza / podharcmistrzyni jest niezbędny - ale moim zdaniem każdy,
kto zajmuje się czymś w ZHP, zwłaszcza na poziomie centralnym powinien
spełniać warunki, z których drwisz w poprzednim mailu.
I nie wydaje mi się, by stworzenie zespołów metodycznych w ramach jednego
wydziału jakoś wpłynęło na raportowanie, przepływ informacji etc.
Ale pewnie i tak mi odpiszesz, że mam skrzywione spojrzenie, bo jestem z
Mokotowa.
Pozdrawiam serdecznie
Helena Anna Jędrzejczak